Friday, November 15, 2013

Kitty merge la Vila Alpin Straja. (20)

Eu sunt Kitty și anul acesta am hotărât împreună cu Tomas să mergem la Straja în vacanța de iarnă. Un lucru minunat spun eu așa că ne-am apucat pe cercetat și căutat și am găsit site-ul celor de la Vila Alpin. Un site plăcut la prima vedere, însă mi-ar fi plăcut să văd turul vilei în partea de sus sau măcar în partea dreaptă sau stângă. Deși nu mă deranjează promoțiile cum sunt așezate parcă ar fi mers și un pic de culoare, nu credeți? Mi se pare un pic cam fad peisajul, bineînțeles predomină culorile caracteristice vilei, însă mi-ar fi plăcut mai mult albastru, miaaau.
Parcă mă adâncesc mai tare în călătoria virtuală și citesc cu sufletul la gură programul propus pentru grupurile de turiști. Mereu mi-au plăcut astfel de programe, fac vacanța mult mai interactivă și ai ocazia să interacționezi și cu alte persoane. Programul este făcut pe 8 zile și activitățile sunt atât de numeroase încât nici nu observi cum a zburat ziua.
Dar noi mergem pentru schi la Straja, iar informațiile puse pe prima pagină ne-a ajutat enorm să punem țara la cale și la iarnă să fugim pe pârtie. Eu ca o pisicuță atotștiutoare știu să schiez însă săracul Tomas nu știe mai deloc. Așa că pârtia albastră este numai bună. Am printată harta și o luăm la noi, nu cumva ca al meu motan să ajungă pe pârtia neagră și să își rupă codița. În partea de sus a site-ului apare o listă frumos rânduită și albastră ce ne prezintă practic meniul site-ului.
Am intrat la promoții și am găsit, promoții de mi s-a zburlit codița de fericire, prețuri bune și la ce descriere am citit mai devreme zău că aș lua un sejur la Straja și de crăciun și de revelion.
În secțiunea cazare îmi place cum sunt aranjate perioadele cu tot cu prețuri, dar asta îmi amintește că tare mi-ar fi plăcut să pot să rezerv o cameră online, un lucru foarte util în zilele noastre. Pe lângă un numar de telefon, ideal ar fi să poți face o precazare pe site, apoi să suni să confirmi cu o săptămână înainte, astfel scapi de grija că dacă nu mai prinzi camere sau ce te faci dacă nu mai poți ajunge și totuși cazarea ta e bătuta în cuie. Ce îmi place la secțiunea cazare este faptul că în josul paginii apar poze din camere, astfel încât măcar știi dinainte cum va arăta camera rezervată.
Dar să revenim la ski că doar de aia l-am bătut la cap pe Tomas să mergem la Straja, secțiunea pârtii de schii este atâta de bine organizată încât și cel mai mare neștiutor în acest sport, s-ar încumeta să îl practice. Sigur o să încercăm una din cele 4 pârtii cu nocturnă și cu tunuri de zăpadă. În partea de jos a acestei secțiuni apar câteva orașe și distanța între ele și Straja. Cei din Sibiu sunt tare norocoși.
Cel mai mult pe site m-a absorbit Galeria foto, am admirat pozele și am aflat că un cantonament la Straja îi ține pe cei mici în priză iar pe lângă antrenamente au timp și de distracție.
Un lucru ce l-aș adăuga acestui site este secțiunea cu testimoniale, făcuta categorie separată, omul să poată citi în tihnă comentariile. Secțiunea ar merge pusă sus albăstrită frumos. Pot spune că pentru o vizită virtuală a pensiunii ,aceasta m-a convins să îmi petrec vacanța de ski aici, un loc frumos din meridionali, o oază de liniște numai bine să îmi învăț motanul să schieze. Pe cuvântul meu de pisică, acest loc este fantastic, eu și Tom abia așteptăm să plecăm. Vă invit și pe voi să ajungeți la Straja și să începeți să toarceți de plăcere.
Articol scris pentru SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...