Tuesday, April 22, 2014

Spring wishlist



Afara ploua, eu am avut un Paşte cam ratat din cauza sănătăţii însă astazi vreau să vă arăt primul wishlist pe 2014, din care sper să achiziţionez măcar jumătate din lucrurile de pe listă. Sunt îndrăgostită de site-urile din China de haine şi încălţăminte, un rai pe pământ.
Sneakers wholesale new style floral lady canvas shoes FL-043
M-am oprit în mare parte la pantofi pentru că ce înveseleşte o fată mai mult decât o pereche de pantofi noi. Modelele sunt multe şi colorate. Zău că nu mă pot opri din admirat. Îmi plac mult cele cu bareta, îmi ţin glezna şi sunt şi mai sexy.
Dar site-ul de care vorbesc azi nici de la haine nu se dă înlături, Lovelyshoes, are tot ce ne pofteste inimioara noastră de fete nebune după cumpărături.
Dar până să vă arat şi ce haine mi-au atras atenţia vă mai arăt ce mi-am mai pus pe lista mea fără sfârşit la capitolul papuci.
Japan and South Korea Star style eight holes belt boot Z-XH-715 black
    
Fashion new style anti-wolf shoes CZ-1394 black PUWholesale Love taste paint on shoes M-Z-B1016Loves in the side paint on shoes M-Z-B1035
Acum să trecem şi prin lista cu haine şi genţi pentru a încheia frumos primul meu wishlist pe anul acesta.Casual shirts for women special eye pattern tees BD-X4000 Cute backpacks lovely fashion painted bags M-YC-CS020College sweatshirts casual single button printing cardigans BD-X4074
Shoulder bags draw string fashion vintage bags for girls TW-3544
Cam asta a fost wishlistul meu, voua ce vă face cu ochiul de pe site?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...