Thursday, May 15, 2014

Fotoliul reginei.

Imi plac la nebunie lucrurile iesite din comun. De aceea imi cumpar de foarte multe ori mobilier cu un design unic si cat mai tare. Ca sa ma simt excelent in casa mea imi iau doar fotolii de puf iesite din comun. Am gasit pe un site online cele mai tari modele de fotolii pe care pot sa le iau pentru sufrageria mea. Vreau sa renunt la vechile fotolii care si-au iesit din garantie de multi ani. Acum trec la stilul modern si o sa cumpar numai lucruri interesante si de cea mai buna calitate. Vreau sa schimb si patul din dormitor dar inca sunt indecis. Am gasit niste saltele Somproduct foarte bune si confortabile insa mi-as lua un pat cu cadru facut special. Astfel de saltele am vazut la un amic si mi-au placut la nebunie. De aceea vreau sa imi iau si eu una insa o sa mai ma gandesc fiindca momentan am pus ochii si pe niste paturi fier forjat geniale. Nu stiu ce voi alege pana la urma dar momentan lupta e acerba. Saltele speciale, sau un pat desprins din basme, ce sa aleg? Eu vreau sa ma simt foarte bine si confortabil cand sar in pat dupa o zi grea de munca. Lucrez foarte mult pe scaun la birou asa ca am nevoie sa ma intind pe ceva moale. Pana la urma cred ca o sa imi iau un pat complet. Ma convinge sa aleg in detrimentul saltelelor, acel design special care ii da o alta forma speciala.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...