Sunday, May 11, 2014

Provident

Am vorbit cu tatal meu sa vad daca ma poate ajuta cu cateva milioane pentru a putea sa imi cumpar si eu o masina noua. Din pacate, nu mi-a putut oferi suma de care am nevoie pentru a avea toti banii de masina. Vreau sa imi iau neaparat si eu o masina noua fiindca cea pe care o am acum s-a stricat si ar trebui sa bag multi bani in ea pentru a putea sa o readuc la conditiile de altadata. Asa ca prefer sa mai pun ceva bani si sa imi iau o masina noua si cat mai buna. Ca sa pot face rost de bani cred ca o sa apelez pana la urma la Provident. Am intrat pe site intamplator si se pot lua credite de la Provident rapid. A mai luat acum o luna cineva un credit prin intermediul celor de la Provident si a fost multumit de serviciile oferite. Am intrat cu el in legatura si mi-a spus ca este adevarat tot ce scrie pe site-ul lor si chiar a primit banii in mai putin de 48 de ore. As putea sa apelez si eu la ei deoarece nu e ca la alte banci. Aici nu am nevoie de giranti si ratele sunt fixe. De ce sa nu incerc? Daca si tu vrei sa faci un credit poti da click aici sa vezi ce trebuie sa faci. Nu iti trebuie decat doua acte. O sa vad cat am nevoie in total pentru masina si o sa imi fac un credit.