Tuesday, May 13, 2014

Tu unde iti reincarci?

Eu imi incarc lunar cartela. Ma enerveaza sa incarc mereu cartela prin metoda clasica si de aceea am cautat sa gasesc solutii in mediul online. O sa fac tot posibilul sa imi gasesc un site de unde sa pot incarca cartela foarte usor. Am vazut ca este acum pe net un site de unde se pot incarca foarte usor cartelele prepay. Mi-a dat link-ul un amic care de aici isi incarca periodic cartela. Eu am nevoie de 15 euro pe luna pe putin fiindca stau mult timp pe net si vreau sa am cea mai buna conexiune. Iti recomand si tie sa intri pe site-ul celor de la re-incarcare fiindca aici gasesti cele mai bune preturi. Poti incarca foarte usor cartela si nu mai ai nici o problema pe urma. Eu o sa incarc de acum inainte la ei si sper sa gasesc numai oferte de calitate. Intra si tu pe site si vezi cele mai bune oferte la cartelele reincarcabile.
Va recomand cartele Orange si cartele Vodafone.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...