Thursday, February 5, 2015

Carti de vizita de lux sau cum prietenul la nevoie se cunoaste.

In lumea afacerilor ca si in lumea bloggerilor iti trebuie promovare buna ca sa ai client, in cazul blogului cititori. Prietena mea cea mai buna s-a apucat pe pus unghii, intai si-a exersat mana chiar pe ea, apoi vazand ca se pricepe a facut un curs iar acum are un mic salon acasa. Afacerea a inflorit si si-a permis sa mai angajeze o fata sa ajute cu comenzile. Incepea sa fie din ce in ce mai buna de aceea ii trebuia marita si lista cu clientele ce o alegeau sa isi puna unghii.
Saptamana trecuta, la cafea, m-a intrebat eu cum mi-am promovat blogul, ce am facut, la ce metoda am recurs de imi e citit blogul. Atunci i-am in sirat ce fel de promovare am facut si mi-a venit ideea sa ii spus despre cum mi-am facut carti de vizita de lux. Am facut-o curioasa asa ca i-am sugerat site-ul si nu a mai avut rabdare si am intrat amandoua pe site.
Ni s-a deschis o pagina in care apareau categoriile de carti de vizita. Nu i-a fost greu sa aleaga avand in vedere tipul de afacere pe care o are.
A ales carti de vizita multistrat. A incantat-o faptul ca va fi o o carte de vizita mai dura ce nu se va indoi usor astfel incat cine o va avea o va tine in portofel sau undeva sa nu o indoaie. Plus ca designul acesteia i-a placut cel mai mult. Nu am mai stat pe gand si a comandat. Si-a facut pentru inceput doar 300 iar timpul de lucru era aproximativ 3 zile.
Dupa trei zile, prietena mea era la usa la mine cu coletul cu cartile de vizita. Erau atat de frumoase ca si eu am pastrat vreo 50 si le dau cunostintelor feminine care le aud ca sunt in cautare de o manichiurista priceputa. Pot spune ca am avut o idee geniala cand i-am recomandat sa isi faca carti de vizita. Acum si-a dezvoltat afacerea si are succes. Nici nu stie cum sa imi multumeasca. Ce bine e sa ai prietenul bun la momentul potrivit.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...