Wednesday, May 20, 2015

Gene de diva(2)

A trecut ceva timp de cand folosesc produsul minune Realash, intensificatorul de gene. Am avut prietene ce m-au intrebat despre el si am zis ca in postul de azi sa va vorbesc mai mult despre acest produs.
Relash este un intensificator de gene. Ei bine ce inseamna acest lucru, el intensifica, stimuleaza cresterea si ingroasa firul de par din gene. Conceptul este simplu si pentru rezultate optime nu trebuie folosit de nu stiu cate ori pe zi ci o singura data de preferat seara, dupa o demachiere riguroasa.
Probabil un numar mare de fete folositi tusul de ochi, ei bine acest intensificator se aplica la fel de usor ca un tus de ochi, la baza genelor, nu folositi in exces pentru ca nu ajuta cu nimic. Aveti grija sa nu ajunga si in ochi pentru ca ustura un pic. Daca analizam un pic mai atent lista de ingrediente vom observa ca acest produs are multe extracte naturale, din fructe. (Voi posta o poza mai jos cu ingredientele din care este facut).
Eu il folosesc de aproximativ doua luni si sunt foarte multumita. Cum spuneam si intr-un post anterior, eu aveam deja genele lugi insa nu erau dese si atunci cand le dadeam cu mascara aratau urat. Acum nu mai am probleme, desi nu le dau cu nimic tot arcuite stau, lucru care ma bucura si de asemenea mi se pare ca firul pare mai gros, mai viguros, iar de cazut cred ca una sau doua mi-a mai cazut de cand am inceput sa folosesc produsul.
Este singurul produs de acest gen incercat si pot spune ca la inceput nu prea aveam incredere in ceva rezultate insa dupa deja aproape doua luni incep incet incet sa se vada rezultatele mi-am dat seama ca isi merita toti bani. Un flacon ajunge 3 luni, asa ca peste cateva saptamani voi posta parerea finala+ un make-up pentru a se vedea rezultatele si pe genele date cu rimel. In continuare va voi lasa cu dovezile ca acest produs poate face minuni.




No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...